چطور

چطور

چطور

معرفي هندزفري كلومن مدل KE-75

هندزفري كلومن

 

معرفي هندزفري كلومن مدل KE-75: برند كلومن يكي از كمپاني هاي است كه در سال هاي اخير توانسته با عرضه محصولات با كيفيت و اقتصادي در بين كاربران در سراسر دنيا به خصوص ايران محبوب شود. اين كمپاني در طراحي ايرفون بسيار قهار است و با قيمت گذاري منصفانه به بازار عرضه ميشوند.

 

اگر به دنبال يك ايرفون ارزان قيمت با امكانات نسبتا كاملي هستيد پيشنهاد ميكنم حتما به هندزفري كلومن مدل KE-75 نگاه ويژه اي داشته باشيد.

 

سبك و مقاوم

 

هندزفري كلومن مدل KE-75 از جنس TPE ساخته شده است كه با داشتن وزني برابر 23 گرم ميتواند مقاومت خوبي در برابر كشيدگي و خميدگي از خود نشان دهد. اين محصول به دليل طراحي ويژه درايور ها (10)به هيچ وجه در استفاده طولاني مدت باعث خستگي و آسيب به گوش نمي شود.

 

صداي واضح

 

شايد فكر كنيد به دليل قيمت اقتصادي هندزفري كلومن مدل KE-75 نمي تواند صداي واضح و قابل قبولي ارائه دهد، اما  كمپاني كلومن در توليد ايرفون هاي ارزان با كيفيت در جهان شهره ميباشد.اين محصول ميتواند صدا را با فركانس حساسيت 20 هزار هرتز و مقاومت 32 اهم انتقال دهد.

 

كنترل موسيقي

 

KE-75 از كابل 1.2 متري بهره ميبرد و كليد هاي تنظيم صدا و مديريت پخش موسيقي اين امكان را به كاربر ميدهد كه كنترل تماس هاي دريافتي و دستيار صوتي را داشته باشد.

فروشگاه اينترنتي سوكت

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۳:۴۵:۲۲ | نویسنده : هاني | نظرات (0)نظرات (0)

معرفي هندزفري آوي مدل ES-Q3

آوي مدل ES-Q3

 

اگر با كمپاني آوي آشنا نيستين و تا به حال نام اين برند چيني را نشنيده ايد با گفت شركت awei جزو توليد كننده لوازم جانبي ديجيتال كشور چين ميباشد كه در شنزن ساكن ميباشد و محصولات با قيمت اقتصادي و با كيفيت نسبتا خوبي توليد مي كند كه چند سالي ميشود توانسته به بازار هاي ايران ورود كند،يكي از محصولات هندزفري آوي مدل ES-Q3 ES-Q3 ميباشد كه داراي طراحي ارگونوميك ميباشد.

صداي HD

اين محصول زيبا داراي درايور يا بلندگو هايي با قطر ۱۰ ميلي متر ميباشد كه توانايي پخش صداي استريو و با كيفيت بالا را در محدوده فركانسي 20 هرتز تا 22000 كيلو هرتز با حساسيت ۱۰۶ دي سي بل و مقاومت ۱۶ اهم دارد،آوي ES-Q3 داراي كابل جنس  TPE و روكش كنفي ميباشد كه ميتواند مقاومت خوبي در برابر كشيدگي هاي ناگهاني داشته باشد،  گوشي ها از جنس ABS ساخته شده اند و با طراحي خاص خود باعث تعريق و حساسيت و خستگي گوش نميشوند و ميتوانند صدا را با وضوح بالا انتقال دهند.

امكان مكالمه

آوي ES-Q3 داراي ميكروفون داخلي ميباشد كه ميتواند نويز ها  و صداي بيرون را تا حد زيادي از بين ببرد،اين محصول امكان اتصال با جك 3.5 ميلي متري با وزني حدود ۱۳ گرم دارد كه براي استفاده طولاني بسيار مناسب باشداوي(awei) ES-Q3 با رنگبندي جذاب و متنوع و بسته بندي بسيار شكيل از سوي كمپاني آوي به بازار عرضه شد و توانست فروش بالايي را كسب كند.

براي خريد لوازم جانبي موبايل و هندزفري اوي كليك كنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۳:۳۹:۵۴ | نویسنده : هاني | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.