چطور

چطور

چطور

معرفی هندزفری کلومن مدل KE-75

هندزفری کلومن

 

معرفی هندزفری کلومن مدل KE-75: برند کلومن یکی از کمپانی های است که در سال های اخیر توانسته با عرضه محصولات با کیفیت و اقتصادی در بین کاربران در سراسر دنیا به خصوص ایران محبوب شود. این کمپانی در طراحی ایرفون بسیار قهار است و با قیمت گذاری منصفانه به بازار عرضه میشوند.

 

اگر به دنبال یک ایرفون ارزان قیمت با امکانات نسبتا کاملی هستید پیشنهاد میکنم حتما به هندزفری کلومن مدل KE-75 نگاه ویژه ای داشته باشید.

 

سبک و مقاوم

 

هندزفری کلومن مدل KE-75 از جنس TPE ساخته شده است که با داشتن وزنی برابر 23 گرم میتواند مقاومت خوبی در برابر کشیدگی و خمیدگی از خود نشان دهد. این محصول به دلیل طراحی ویژه درایور ها (10)به هیچ وجه در استفاده طولانی مدت باعث خستگی و آسیب به گوش نمی شود.

 

صدای واضح

 

شاید فکر کنید به دلیل قیمت اقتصادی هندزفری کلومن مدل KE-75 نمی تواند صدای واضح و قابل قبولی ارائه دهد، اما  کمپانی کلومن در تولید ایرفون های ارزان با کیفیت در جهان شهره میباشد.این محصول میتواند صدا را با فرکانس حساسیت 20 هزار هرتز و مقاومت 32 اهم انتقال دهد.

 

کنترل موسیقی

 

KE-75 از کابل 1.2 متری بهره میبرد و کلید های تنظیم صدا و مدیریت پخش موسیقی این امکان را به کاربر میدهد که کنترل تماس های دریافتی و دستیار صوتی را داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی سوکت

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۳:۴۵:۲۲ | نویسنده : هانی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.